#17 Stary Młynek Cafe

★★★★★★☆☆☆☆
Miły ogródek, jedzenie przeciętne



═══════ Maciek ═══════

POZYTYWNE
▶ Fajny ogródek

NETRUALNE
▶Smak dania nie powalał. Mocno spieczona polędwiczka, malutki pieczony ziemniak. Wielka sałatka bez pomysłu. Całość smaków na talerzu nie łączyła się ze sobą zbyt dobrze.

NEGATYWNE
▶ Wysokie ceny w stosunku do smaku (polędwiczki za około 30 zł)
▶Knajpa była całkiem pusta, a jeden obsługujący pan nie był zbyt szybki. Musieliśmy sami wziąć menu i sami podejść zapłacić za rachunek.

PODSUMOWUJĄC
▶ Ocena: 6 Wolę zjeść w domu lub poszukać innych miejsc, szczególnie uwzględniając wysokie ceny.

═══════ Ola ═══════

Zamówiłam zupę krem, z tego co pamiętam to miał być pietruszkowo-selerowy. A w smaku wyszedł z tego całkiem dobry żur – pewnie przez dodanie plastra smażonego boczku. Jak przypomniałam sobie co zamówiłam, to byłam trochę zawiedziona – spodziewałam się pysznego, warzywnego, zdrowego dania, a dostałam wodny żurek.

Najlepszym elementem zupy była grzanka – ciepła bagietka z ziołami z oliwą. Niezbyt komponowała się z daniem, ale sama w sobie była pyszna.

Maćka polędwiczki wyglądały przyzwoicie – spodobało mi się podanie sałaty w miseczce zrobionej z liści. W smaku jednak danie było zwyczajne – kompozycja przeciętna, mięso zbyt suche. Jak na cenę (27zł) wypadło słabo.

Ocena: 6,5. Miło się siedziało w urokliwym ogródku, ale polecam wpaść tu na piwo, a nie na jedzenie.

Komentarze